ÁSZF
Jelen dokumentum tartalmazza a FEJÉR-SZOLG Kft. mint, szolgáltató (a továbbiakban: 'Szolgáltató') által a kontenerdiszpecser.hu internetes oldalon (a továbbiakban: 'Honlap') keresztül értékesített konténer és kukásautó rendelés szolgáltatások (a továbbiakban együtt: 'Szolgáltatás') vásárlóira (a továbbiakban: 'Vásárló') vonatkozó általános szerződési feltételeket (a továbbiakban: 'ÁSZF').
Jelen ÁSZF a Szolgáltató valamennyi, a Honlapon keresztül a Vásárló által megvásárolható szolgáltatás vásárlási feltételeit tartalmazza.
A Honlap használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet jelen ÁSZF nem tartalmaz, a Honlapon elérhető egyéb tájékoztatások nyújtják.
A szerződés nyelve magyar és a szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azokat Szolgáltató nem iktatja, így az utólag nem hozzáférhető, és nem megtekinthető, ide nem értve a megrendelések adatait.
Szolgáltató semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.
- Szolgáltató adatai
Név: FEJÉR-SZOLG Kft.
Székhely: 1223 Budapest XXII, Bibic u. 12.
Cégjegyzékszám: 01-09-340539
Nyilvántartásba vevő szerv: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
Adószám: 11720393-2-43
Számlavezető pénzintézet: [...]
Számlaszám: [...]
E-mail cím: kontenerdiszpecser@gmail.com
A Szolgáltatás nyújtásához igénye vett tárhelyszolgáltató:
Neve: Webnode AG
Címe: Gartenstrasse 3, 6304 Zug Switzerland
E-mail címe: support@webnode.hu
- A Vásárlás feltételei és menete
- Regisztráció
A Honlap tartalma elérhető bármely Vásárló számára regisztráció nélkül.
- Konténer szolgáltatás
- Konténer szolgáltatás kiválasztása és megrendelése a Honlapon
Vásárló az alábbi módon tud megrendelést leadni a Honlapon elérhető Konténer szolgáltatásokra:
A Honlap jobb felső sarkában található menüsorba kattintva (három egymás alatt elhelyezkedő vízszintes vonal), majd az 'ONLINE KONTÉNER RENDELÉS' menüpontot kiválasztva jelenik meg a megrendelő űrlap.
Vásárólnak lehetősége van pontos időpont megadására a szállítási napon belül (2 órás időintervallumra szűkítve), melynek költsége egyszeri bruttó 5.000 Ft.
Szolgáltató konténerenként a 8. naptól 1.000 Ft/nap díjat számol fent kint állásra.
Vásárlónak az előre meghatározott díj esetében kizárólag a konténer felső pereméig van lehetősége pakolni.
Szolgáltató kijelenti, hogy a konténert megpakolni kizárólag az előzetesen jelzett hulladékkal szabad (ilyennek minősül a tiszta építési hulladék, lom, vegyes hulladék, zöld hulladék) kizárólag a felső peremig, mely utólagos elszámolást igényel.
A 8. naptól való kint állás és a túlpakolás eseteiben a Vásárlónak elszállításkor a sofőrnél kell készpénzben rendezni a különbözetet.
Túlpakolni a konténert kizárólag maximum +1m3 -rel lehet!
A konténer használati idejébe a hétvégék is beleszámítanak (például a keddi rendelés 7 napos csomag esetében az elszállítás is kedden fog történni).
Vásárlónak a behajtási engedély köteles útszakaszról értesítenie kell a Szolgáltatót a megrendelési űrlap megjegyzés rovatában. Behajtási engedélyről a Szolgáltató gondoskodik.
Amennyiben mindent rendben talál a Vásárló, úgy el kell fogadnia jelen ÁSZF-et és az Adatkezelési tájékoztatót, majd a megrendelés a 'MEGRENDELEM' gombra kattintva véglegesíthető.
A rendelés feladása tehát a 'MEGRENDELEM' gombra kattintással történik, ami a Vásárló részére fizetési kötelezettséget keletkeztet!
Szolgáltató a megrendelés sikerességéről az ezt követő felületen és e-mailben is értesíti a Vásárlót, ahol a Vásárló megrendelésének száma is megtalálható, továbbá az e-mailes visszaigazolás mellé, amennyiben a rendelést a Szolgáltató a megadott időre tudja vállalni, úgy a Szolgáltató díjbekérőt küld, melynek kifizetésével a megrendelés véglegessé válik.
Amennyiben nem tudja teljesíteni, akkor e-mailben, SMS-ben vagy telefonon veszi fel Szolgáltató a kapcsolatot a Vásárlóval, a rendelés módosításával kapcsolatban.
Vásárló számlázással kapcsolatos igényét a Szolgáltató kontenerdiszpecser@gmail.com címére írva teheti meg.
- Kukásautó szolgáltatás
- Kukásautó szolgáltatás kiválasztása és megrendelése a Honlapon
Vásárló az alábbi módon tud árajánlatkérést leadni a Honlapon elérhető Kukásautó bérlés szolgáltatásra:
A Honlap jobb felső sarkában található menüsorba kattintva (három egymás alatt elhelyezkedő vízszintes vonal), majd az 'KUKÁSAUTÓ BÉRLÉS' menüpontot kiválasztva jelenik meg a megrendelő űrlap.
Vásárlónak a behajtási engedély köteles útszakaszról értesítenie kell a Szolgáltatót a megrendelési űrlap megjegyzés rovatában. Behajtási engedélyről a Szolgáltató gondoskodik.
Vásárlónak az árajánlatkérő űrlap kitöltésével és a Szolgáltató részére történő elküldésével van lehetősége az árajánlatkérés leadására, melyet a "Küldés" gombra kattintva tehet meg.
Szolgáltató a beérkezett megkeresésről értesítést kap, majd ez alapján telefonon és/vagy e-mailben felkeresi a Vásárlót és egy konzultáció keretében felméri a Vásárló igényeit.
Tájékoztatjuk, hogy az 'Küldés' gombra kattintással még NEM keletkezik a Vásárló számára fizetési kötelezettség!
- Árajánlat küldés és megrendelés
Szolgáltató a megkeresés és az esetleges konzultáció alapján elkészíti a Vásárló számára az egyedi árajánlatot, melyet e-mail formában átküld a Vásárló számára a kapcsolati űrlapon megadott e-mail címére.
Az árajánlat tartalmazza a konzultáció során megadott adatokat (számlázási és szállítási információk), az árajánlat azonosítóját, a megkeresés dátumát, a választott szolgáltatások felsorolását, a szolgáltatás árát, az esetleges kiszállási költséget, a kiválasztott fizetési módot, a fizetendő végösszeget és a Szolgáltató adatait.
Tájékoztatjuk, hogy az árajánlat a küldéstől számított 5 napig érvényes, Vásárlónak ez idő alatt kell visszajeleznie Szolgáltató felé. A 5. nap eredménytelen elteltét követően Szolgáltatót nem köti az árajánlat.
Vásárlónak ezt követően lehetősége van:
- a megrendelés véglegesítésére azáltal, hogy visszajelez és elfogadja a kapott árajánlatban foglaltakat;
- a megrendelés módosítására, mely esetben Szolgáltató a módosításnak megfelelő új árajánlatot küld;
- a megrendelés lemondására azáltal, hogy visszajelez és elutasítja a kapott árajánlatban foglaltakat.
Tájékoztatjuk, hogy az árajánlatra küldött pozitív jellegű visszajelzéssel a Vásárló számára fizetési kötelezettség keletkezik!
Szolgáltató a megrendelés sikerességéről az ezt követő felületen és e-mailben is értesíti a Vásárlót, ahol a Vásárló megrendelésének száma is megtalálható, továbbá az e-mailes visszaigazolás mellé, amennyiben a rendelést a Szolgáltató a megadott időre tudja vállalni, úgy a Szolgáltató díjbekérőt küld, melynek kifizetésével a megrendelés véglegessé válik.
Amennyiben nem tudja teljesíteni, akkor e-mailben, SMS-ben vagy telefonon veszi fel Szolgáltató a kapcsolatot a Vásárlóval, a rendelés módosításával kapcsolatban.
Vásárló számlázással kapcsolatos igényét a Szolgáltató kontenerdiszpecser@gmail.com címére írva teheti meg.
- Szolgáltatás kiválasztása és megrendelése telefonon keresztül
Vásárló a +36 20 281 3637 telefonszámon hétköznaponként 7:00-15:00 között telefonon a Szolgáltató diszpécserénél is tud egyeztetni, ahol az adatait bediktálva a diszpécser rögzíti a rendelést.
Vásárló a felmerült problémák, a megrendelés változtatása esetén telefonon keresztül értesítheti a Szolgáltatót.
Vásárló számlázással kapcsolatos igényét a Szolgáltató kontenerdiszpecser@gmail.com címére írva teheti meg.
Vásárlónak a behajtási engedély köteles útszakaszról értesítenie kell a Szolgáltató diszpécserét és jeleznie kell ezt a tényt. A behajtási engedélyről a Szolgáltató gondoskodik.
- Szolgáltatás árának megfizetése
A Honlapon feltüntetett árak a rendelés időpontjában érvényes árak, amelyeket a Honlapon a Szolgáltatások mellett talál a Vásárló. Az árak tartalmazzák az ÁFA-t.
Szolgáltató nem vállal felelősséget a gondossága ellenére és/vagy a rendszer hibájából eredően hibásan feltüntetett árért, illetve a nyilvánvalóan téves, a Szolgáltatás közismert nagyságrendű árától jelentősen eltérő, irreális árra (pl.: 0 Ft-os ár).
Ilyen esetekben Szolgáltató nem köteles a Szolgáltatást a Honlapon hibásan feltüntetett áron szolgáltatni. Hibás ár feltüntetése esetén a Szolgáltató a rendelés visszaigazolásában vagy azt követően ajánlja fel, a Szolgáltatás valós áron történő megvásárlásának lehetőségét, mely információ birtokában a Vásárló eldöntheti, hogy megrendeli valós áron a Szolgáltatást vagy minden hátrányos jogkövetkezmény nélkül lemondja a megrendelést.
- Adatbeviteli hibák javítása
Vásárlónak a rendelés bármely szakaszában és a megrendelés Szolgáltató részére való elküldéséig a Honlapon bármikor lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására az űrlap módosításával.
Amennyiben a Vásárló véglegesítette rendelését és a megadott adatokban hibát fedez fel, akkor a lehető legrövidebb időn belül kezdeményeznie kell a rendelése törlését, vagy módosítását. A hibás rendelés törlését a regisztrációkor megadott email címről küldött levéllel, vagy telefonhívással jelezheti Vásárló a Szolgáltató felé. Ezt követően a helyes adatokat tartalmazó rendelés újra feladható.
- Ajánlati kötöttség, visszaigazolás
A Szolgáltató a megrendeléseket automatikusan feldolgozza és e-mail értesítésben visszaigazolja a Vásárló részére a megrendelés elfogadását és a szerződés létrejöttét, mely visszaigazoló e-mail tartalmazza a Vásárló által a vásárlás, illetve regisztráció során megadott adatokat (számlázási információk), a rendelés azonosítóját, a rendelés dátumát, a megrendelt Szolgáltatások felsorolását, mennyiségét, a Szolgáltatás árát, a fizetendő végösszeget és a Szolgáltató elérhetőségi adatait.
A visszaigazoló e-mail Szolgáltató részéről a Vásárló által tett ajánlat elfogadásának minősül, mellyel érvényes szerződés jön létre Szolgáltató és Vásárló között.
Vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha legkésőbb 48 órán belül nem kapja meg Szolgáltatótól az elküldött rendelésre vonatkozó visszaigazoló emailt.
Ha Vásárló rendelését már elküldte a Szolgáltató részére és hibát vesz észre a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében, azt 1 napon belül jeleznie kell Szolgáltató felé, a nem kívánt rendelések teljesítésének elkerülése érdekében.
A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.
- Fizetés
A vásárlás ellenértékét banki átutalással tudja teljesíteni a Vásárló. A rendelés összegét a [Bank neve] a FEJÉR-SZOLG Kft. néven vezetett, [Bankszámlaszám] számú bankszámlára tudja teljesíteni. Fontos, hogy megjegyzésben a vásárlói azonosítót kell feltüntetnie a Vásárlónak.
Konténer szolgáltatás esetében a Szolgáltató konténerenként a 8. naptól 1.000 Ft/nap díjat számol fent kint állásra. Ebben az esetben, illetve a túlpakolás vagy bármely felmerülő többletköltség esetében elszállításkor a sofőrnél kell készpénzben rendezni a különbözetet.
A Vásárló szállítási napon belül történő lemondásért köteles a kiszállítási díj 10%-át kifizetni.
- Számla
Szolgáltató a Vásárló részére elektronikus úton a megadott email címére küldi el számláját a sikeres átutalást követően.
- A Szolgáltatás teljesítésével kapcsolatos felelősség
Szolgáltató vállalja, hogy a sofőrön keresztül telefonon a tervezett érkezés előtt legfeljebb 60 perccel felhívja a Vásárlót a pontos érkezés érdekében.
A Szolgáltató a Szolgáltatás keretében arra vállal felelősséget, hogy:
- a Honlap elérhetőségét biztosítsa,
- a Honlapon keresztül legjobb szakmai tudása szerinti Szolgáltatás legyen elérhető.
Szolgáltató nem vállal felelősséget:
- azért, ha a Vásárló által használt internet böngésző nem megfelelően működik,
- a Vásárló internetszolgáltatójának hibájából eredően nem tudja elérni a Honlapot,
- ha a Vásárló a Honlapot nem rendeltetésének megfelelően használja,
- a Vásárló előzetes elvárásainak való megfelelésért.
Szolgáltató kizárólag a határidőig beérkezett utalást követően jogosult a szolgáltatást nyújtania. Szolgáltatónak abban az esetben, ha a díjbekérőn szereplő határidőig nem érkezett be az utalás, úgy joga van a megrendelést a másnapi kiszállításba átsorolni.
Szolgáltató köteles a behajtási engedélyt - amennyiben erre szükség van - beszereznie.
A Vásárló a Honlapot kizárólag saját kockázatára használhatja és elfogadja, hogy Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan okozott, továbbá az emberi életet, testi épséget vagy egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.
A Vásárló köteles gondoskodni arról, hogy a Honlap használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat se közvetlenül, se közvetett módon ne sértse. A Vásárló teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért.
A Vásárló szállítási napon belül történő lemondásért köteles a kiszállítási díj 10%-át kifizetni.
- Konténer szolgáltatásra vonatkozó felelősség
Veszélyes hulladék konténerbe pakolása TILOS! Amennyiben veszélyes hulladék kerül a konténerbe és ez a lerakóban derül ki, úgy Szolgáltató jogosult 50.000 Ft+ÁFA összeget kiszámlázni a Vásárlónak, aki köteles ezt megtéríteni.
Abban az esetben, ha nem megfelelő hulladékfajtát tett Vásárló a konténerbe és ez a lerakóban derül ki, úgy Szolgáltató kiszámlázza a kért és a valós konténerfajta közötti különbséget, valamint ezen felül 20.000 Ft + ÁFA visszapakolási és új lerakóba történő átszállítási költséget számol fel.
Szolgáltató kizárólag hétköznapokon végzi a be- és kiszállítást, 8:00-18:00 közötti időintervallumban.
Szolgáltató vállalja, hogy kiszállítás napjának reggelén SMS-t küld a megadott telefonszámra arról, hogy aznap mikor érkezik várhatóan a konténer, illetve megadja a kiszállító sofőr elérhetőségét a további egyeztetés érdekében.
Szolgáltató nem köteles soron kívül teljesíteni a megrendelés napján rendelt konténer cserét, hanem kizárólag, mint új megrendelésként kezeli.
Szolgáltató kizárólag a Honlapon feltüntetett településeken vállalja egyéni konténer kihelyezését, egyedi megrendelés esetében az 1. pontban megadott e-mail címen vagy telefonon a Szolgáltató diszpécserén keresztül, előzetes egyeztetést követően eltérő településen is vállalja a kiszállítást.
Szolgáltató vállalja, hogy a megbeszélt napon elszállítja a konténert, kivéve abban az esetben, ha valamilyen technikai, személyi vagy természeti probléma lép fel, amely megakadályozza a konténer elszállítását. Ebben az esetben Szolgáltató törekszik arra, hogy a lehető legrövidebb időn belül elhárítsa a problémát.
Vásárló köteles túlpakolás esetén a helyszínen készpénzben rendezni a felmerülő többlet költségeket, amennyiben ez nem történik meg, úgy Szolgáltató nem szállítja el a konténert és jogosult a tovább használatból eredő költségekre.
Vásárló köteles gondoskodni a területfoglalásról!
Vásárló jogosult a konténer lerakásának helyszínének megválasztására, azonban Szolgáltató sofőrje felülbírálhatja abban az esetben, ha úgy ítéli meg, hogy a konténer a közlekedést akadályozza vagy az bármilyen okból kifolyólag balesetveszélyes! Udvarra,zárt területre való konténer letétel csak és kizárólag a megrendelő kérésére és felelősségére történik.
Abban az esetben, amikor a kihelyezést követően derül ki, hogy nem a kategóriájának megfelelő hulladék kerül bele, az Ügyfél köteles még az elszállítás előtt jelezni telefonon vagy e-mailben a Szolgáltatónak ezt a tényt, ekkor a különbözet díját elszállításkor készpénzben a helyszínen vagy a különbözetről szóló újabb díjbekérőre utalással rendezheti a Vásárló.
A konténer kihelyezése és elszállítása közötti időszakban az ügyfél felelőssége a konténer felügyelete, valamint gondoskodnia kell arról, hogy csak a megengedett anyagokat gyűjtse benne. Az ügyfélnek kötelessége az is, hogy a konténert ne engedje másnak eltulajdonítani vagy illetéktelenül felhasználni. Az elszállítás után pedig a konténert jogos tulajdonosának kell visszaszolgáltatni.
- Kukásautó bérlés szolgáltatásra vonatkozó felelősség
A kukásautót kizárólag a Szolgáltató által biztosított sofőrrel veheti igénybe a Vásárló.
Szolgáltató kizárólag a Honlapon feltüntetett településeken vállalja a kukásautó bérlés szolgáltatását, egyedi megrendelés esetében az 1. pontban megadott e-mail címen vagy telefonon a Szolgáltató diszpécserén keresztül, előzetes egyeztetést követően eltérő településen is vállalja a kiszállítást.
Szolgáltató vállalja, hogy kukásautó érkezésének napjának reggelén SMS-t küld a megadott telefonszámra arról, hogy aznap mikor érkezik várhatóan a kukásautó, illetve megadja a sofőr elérhetőségét a további egyeztetés érdekében.
- Értékesítés külföldre
Szolgáltató nem különbözteti meg a Honlap használatával Magyarország területén és az azon kívül az Európai Unió területén belüli vásárókat.
Szolgáltató kizárólag Magyarország területén biztosítja a megrendelt szolgáltatást nyújtását.
- A Vásárlót megillető elállási és szavatossági jogok
A Vásárlót a Honlapon értékesített Szolgáltatások esetén valamennyi Vásárlót kellékszavatossági jog illet meg.
- Elállási és felmondási jog
A fogyasztók és vállalkozások közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet 29. § (1) bekezdés l) pontja értelmében a fogyasztó nem gyakorolhatja elállási jogát lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés, vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki.
- Szavatossági jogok
- Kellékszavatosság
A Vásárló a Szolgáltató hibás teljesítése esetén (hibás a teljesítés különösen, ha a szolgáltatás valamilyen minőségi, vagy mennyiségi hibában szenved) a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet.
Fogyasztói szerződés esetén a Vásárló az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a hibákért, amelyek a szolgáltatásnyújtás időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait a Vásárló érvényesíteni már nem tudja.
Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a jogosult az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.
A Vásárló - választása szerint - kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést a Vásárló nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére Vásárló is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.
Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
A Vásárló a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.
A Vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Szolgáltatóval.
A Vásárló közvetlenül a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
A szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a Vásárló igazolja, hogy a szolgáltatást a Szolgáltatótól vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). Amennyiben a Szolgáltató bizonyítani tudja, hogy a hiba oka a Vásárlónak felróható okból keletkezett, nem köteles Vásárló által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a Vásárló köteles bizonyítani, hogy a Vásárló által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
· Jogérvényesítési lehetőségek
- Panaszügyintézés helye, ideje, módja
Vásárló a szolgáltatással vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos kifogásait az 1-es pontban feltüntetett elérhetőségeken keresztül gyakorolhatja.
Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan, vagy ha a Vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszt rögzíti és 30 napon belül érdemi választ küld.
Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében az elektronikus levelezési címre történő válaszadást, vagy postára adást jelenti.
A panasz elutasítása esetén Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Vásárlót.
- Egyéb jogérvényesítési lehetőségek
Amennyiben Szolgáltató és Vásárló között esetlegesen fennálló jogvita Szolgáltatóval folytatott tárgyalások során nem rendeződik, a Vásárló jogosult:
- Panasztételre a fogyasztóvédelmi hatóságnál,
- Békéltető testület eljárásának kezdeményezésére
A Békéltető testületek elérhetőségei:
Baranya Megyei Békéltető Testület Cím: 7625 Pécs, Majorosy Imre u. 36.; Telefonszám: 06-72-507-154; E-mail: kerelem@baranyabekeltetes.hu; info@baranyabekeltetes.hu; Honlap: www.baranyabekeltetes.hu
Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület Cím: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.; Telefonszám: 06-76-501-500; 06-76-501-525, 06-76-501-523; Fax: 06-76-501-538; E-mail: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu; Honlap: www.bacsbekeltetes.hu
Békés Megyei Békéltető Testület Cím: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.; Telefonszám: 06-66-324-976; Fax: 06-66-324-976; E-mail: bekeltetes@bmkik.hu
Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.; Telefonszám:06-46-501-091;06-46-501-870; E-mail: bekeltetes@bokik.hu; Honlap: www.bekeltetes.borsodmegye.hu
Budapesti Békéltető TestületCím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.; Telefonszám: 06-1-488-2131; E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu; Honlap: bekeltet.bkik.hu;
Csongrád Megyei Békéltető Testület Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.; Telefonszám: 06-62-554-250/118; E-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu
Fejér Megyei Békéltető Testület Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.; Telefonszám:06-22-510-310; Fax: 06-22-510-312; E-mail: bekeltetes@fmkik.hu; Honlap: www.bekeltetesfejer.hu
Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a.; Telefonszám: 06-96-520-217; E-mail: bekeltetotestulet@gymskik.hu
Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület Cím: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.; Telefonszám: 06-52-500-710, 06-52-500-745; Fax: 06-52-500-720; E-mail: bekelteto@hbkik.hu
Heves Megyei Békéltető TestületCím: 3300 Eger, Hadnagy utca 6. fszt.; Telefonszám: 06-36-416-660/105; E-mail: bekeltetes@hkik.hu
Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület Cím: 5000 Szolnok, Verseghy park 8. III. emelet 305-306.; Telefonszám: 06-20-373-2570; E-mail: bekeltetotestulet@iparkamaraszolnok.hu
Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület Cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.; Telefonszám: 06-34-513-010; Fax: 06-34-316-259; E-mail: bekeltetes@kemkik.hu; Honlap: www.kemkik.hu, www.kembekeltetes.hu
Nógrád Megyei Békéltető TestületCím: 3100 Salgótarján, Mártírok útja 4. fszt. 14.; Telefonszám: 06-32-520-860; Fax: 06-32-520-862; E-mail: nkik@nkik.hu; Honlap: www.nkik.hu
Pest Megyei Békéltető TestületCím: 1055 Budapest, Ballasi Bálint utca 25. 4/2.; Levelezési cím: 1364 Budapest, Pf.: 81; Telefonszám: 06-1-792-7881; E-mail: pmbekelteto@pmkik.hu; Honlap: www.panaszrendezes.hu, www.pestmegyeibekelteto.hu
Somogy Megyei Békéltető Testület Cím: 7400 Kaposvár, Anna u.6.; Telefonszám: 06-82-501-026, 06-81-501-000; E-mail: skik@skik.hu; Honlap: www.skik.hu
Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület Cím: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.; Telefonszám: 06-42-420-180; Fax: 06-42-420-180; E-mail: bekelteto@szabkam.hu
Tolna Megyei Békéltető Testület Cím: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25. III. emelet; Telefonszám: 06-74-411-661, 06-30-664-2130; Fax: 06-74-411-456; E-mail: kamara@tmkik.hu
Vas Megyei Békéltető Testület Cím: 9700 Szombathely, Rákóczi Ferenc utca 23.; Telefonszám: 06-94-312-356, 06-94-506-645; E-mail: bea@bmkik.hu
Veszprém Megyei Békéltető Testület Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. földszint 115-116.; Telefonszám: 06-88-814-121, 06-88-814-111; Fax: 06-88-412-150; E-mail: info@bekeltetesveszprem.hu; Honlap: bekeltetesveszprem.hu;
Zala Megyei Békéltető TestületCím: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi u. 24.; Telefonszám: 06-92-550-513; Fax: 06-92-550-525; E-mail: zmbekelteto@zmkik.hu; Honlap: www.bekelteteszala.hu;
- Online vitarendezés
Online adásvételi szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén a fogyasztók az online vásárláshoz kapcsolódó, határon átnyúló jogvitáikat elektronikusan tudják rendezni a következő linken https://webgate.acceptance.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&reload=false
elérhető online platformon keresztül beadott elektronikus panasz útján.
Magyarországon a Budapesti Békéltető Testület (BBT) jár el az online adásvételi szerződésekhez kapcsolódó határon átnyúló fogyasztó és kereskedő közötti jogvitákban.
- Bírósági eljárás kezdeményezésére.
- Egyéb rendelkezések
- Az Általános Szerződési Feltételek egyoldalú módosítása
Szolgáltató jogosult jelen Általános Szerződési Feltételeket a Vásárlók Honlapon történő előzetes tájékoztatása mellett, egyoldalúan is módosítani. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően a Honlap első használata alkalmával válnak hatályossá Vásárlóval szemben, azokat a módosítást követően indított ügyekre kell alkalmazni.
Szolgáltató továbbá fenntartja a jogot, hogy bármikor, bármilyen változtatást, javítást hajtson végre a Honlapon, előzetes figyelmeztetés nélkül. A Szolgáltató továbbá fenntartja a jogot, hogy a Honlapot más domainnév alá helyezze át.
- Szerzői jogok
A Honlap egésze, annak grafikus elemei, szövege és technikai megoldásai és a Szolgáltatás elemei szerzői jogi védelem vagy más szellemi alkotáshoz fűződő jog védelme alatt állnak. A Szolgáltató a feljogosított felhasználója a Honlapon, valamint a Honlapon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak: bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve többek közt valamennyi grafikát és egyéb anyagokat, a Honlap felületének elrendezését, szerkesztését, a használt szoftveres és egyéb megoldásokat, megvalósítást).
A Honlap tartalmának, valamint egyes részeinek fizikai vagy más adathordozóra mentése vagy kinyomtatása a Szolgáltató előzetes írásbeli hozzájárulása esetén engedélyezett.
A jelen ÁSZF-ben kifejezetten meghatározott jogokon túlmenően a jelentkezés, a Honlap használata, illetve az ÁSZF egyetlen rendelkezése sem biztosít jogot Vásárlónak a Honlapon szereplő bármely kereskedelmi névnek vagy védjegynek bármely használatára, hasznosítására. A Honlap rendeltetésszerű használatával járó megjelenítésen, az ehhez szükséges ideiglenes többszörözésen és a magáncélú másolatkészítésen túl e szellemi alkotások a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélye nélkül semmilyen egyéb formában nem használhatók fel vagy hasznosíthatók.
A Szolgáltató fenntartja minden jogát szolgáltatásának minden elemére, különös tekintettel az általa használt domain nevekre, az ezekhez tartozó aldomainekre, a Szolgáltató által foglalt minden más domainnévre, annak aloldalakra, valamint az internetes reklámfelületeire. Tilos minden olyan tevékenység, amely a Szolgáltató adatbázisának kilistázására, rendszerezésére, archiválására, feltörésére (hack), forráskódjainak visszafejtésére irányul, kivéve, ha erre a Szolgáltató külön engedélyt ad.
Külön megállapodás, vagy az erre a célra szolgáló szolgáltatás igénybevétele nélkül tilos a Szolgáltató által rendelkezésre bocsátott felület, illetve keresőmotorok megkerülésével a Szolgáltató adatbázisát módosítani, lemásolni, abban új adatokat elhelyezni, vagy meglévő adatokat felülírni.
Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2021.00. 00.
Jelen dokumentum letölthető változata a következő linkre kattintva érhető el: